SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bez też jest MIŁO!” hasłem nowej kampanii piwa Miłosław Bezalkoholowe

Marka piwa Miłosław Bezalkoholowe IPA rusza z kampanią „Bez też jest MIŁO!”, która ma udowadniać, że pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym historiom influencerów i naciskowi na codzienne przyjemności, kampania ma inspirować do przełamywania rutyny.

mat.pras. mat.pras.

Miłosław Bezalkoholowe IPA to propozycja dla tych, którzy chcą cieszyć się smakiem piwa, ale świadomie rezygnują z alkoholu. 

Kampania „Bez też jest MIŁO!” podkreśla, że piwo 0% nie oznacza rezygnacji z jakości – przeciwnie, dzięki pełnemu smakowi i aromatowi Miłosław Bezalkoholowe IPA może stać się ulubionym towarzyszem drobnych przyjemności, które nadają codzienności wyjątkowy smak.

Celem kampanii jest pokazanie, że nawet największe pasje z czasem mogą stać się rutyną. Warto wtedy otworzyć się na nowe doznania, przełamać schematy i jednocześnie odkryć przyjemność w drobnych gestach. Kampania „Bez też jest MIŁO!” zachęca, aby nie rezygnować z jakości ani smaku – nawet wtedy, gdy wybieramy piwo bez alkoholu.

W działania kampanii zaangażowani zostali popularni twórcy internetowi – Mr Fit Trener, Seweryn Habdas, Dokąd tym razem, Dawid Rakowski i Geczu – którzy pokazują, jak Miłosław Bezalkoholowe IPA wpisuje się w ich codzienne pasje.

Kampania obejmuje działania w kanałach digital oraz szeroko zakrojony zakup mediów. Agencja Friends&Brands odpowiada za strategię, ideę kreatywną, dobór twórców i koordynację działań. 

We wcześniejszych kampaniach marki Miłosław występował Robert Makłowicz

Dołącz do dyskusji: „Bez też jest MIŁO!” hasłem nowej kampanii piwa Miłosław Bezalkoholowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl