Pracownicy w rymowanej reklamie Biedronki
Sieć sklepów Biedronka w kolejnej kampanii reklamuje się jako pracodawca. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe DDB Warszawa, OTO Film i Wavemaker, przebiega pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie”.

Kampania jest oparta na spocie, w którym o pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych Biedronka lektor opowiada 13-zgłoskowcem. W reklamie występują autentyczni pracownicy, są pokazywani w codziennych sytuacjach: jak przyjmują dostawy, wypiekają pieczywo czy wykładają produkty na półki.
- Ta kampania to wyraz docenienia zespołu Biedronki, który każdego dnia daje z siebie wszystko i sprawia, że wizyty naszych klientów są komfortowe, niezależnie od długości listy zakupów. Chcemy pokazać, jak ważną rolę odgrywa wytężona praca naszych koleżanek i kolegów i jakie ma ona znaczenie dla niepozornej codzienności. To nasi ludzie są sercem każdego sklepu i to dzięki nim możemy sprawniej zrealizować zakupy, niezależnie od pory dnia i okazji - podkreśla Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny Biedronki.
To kolejna kampania pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie” promująca tę sieć handlową jako miejsce pracy. Pierwsza była realizowana w połowie 2021 roku.
Obecna akcja ruszyła 9 kwietnia, potrwa trzy tygodnie. Obejmuje m.in. telewizję, radio oraz internet (w tym social media i kanały własne Biedronki).
Kreacją i strategią zajęła się agencja DDB Warszawa, realizacją spotu - studio produkcyjne OTO Film, a planowaniem i zakupem mediów - agencja mediowa Wavemaker.
Biedronka ma 3,4 tys. sklepów, podwyżki i nagroda dla pracowników
Na koniec grudnia w całym kraju działało 3 395 sklepów Biedronka, w ciągu roku otwarto 157 nowych (z czego 92 w czwartym kwartale), a zamknięto 12. W br. ma zostać uruchomione 130-150 placówek. W czwartym kwartale ub.r. sprzedaż porównywalna zwiększyła się o 23,4 proc., a marża EBITDA zmalała z 9,4 do 8,7 proc.
W Biedronce pracuje ponad 80 tys. osób. Z początkiem stycznia br. pensje ponad 60 tys. pracowników sklepów i centrów podniesiono o 500-700 zł miesięcznie, co w ciągu roku będzie kosztować prawie 600 mln zł. W lutym podwyższono natomiast wynagrodzenia pracowników centrali, biur regionów oraz centrum usług wspólnych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W kwietniu Biedronka wypłaciła coroczną nagrodę specjalną, każdy pracownik dostał 3750 zł brutto, o 950 zł więcej niż przed rokiem.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pracownicy w rymowanej reklamie Biedronki