„Oszczędzaj połowę” - grillowanie na balkonie reklamuje promocję w Biedronce (wideo)
W sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła nowa, codzienna promocja „Oszczędzaj połowę”. Wspiera to kampania reklamowa nawiązująca do sezonu grillowego i izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa.
W ramach promocji „Oszczędzaj połowę” w poniedziałek 27 kwietnia ceny wybranych produktów żywnościowych są w sklepach Biedronka obniżone o ok. 50 proc. W przypadku masła Mleczna Dolina taka zniżka jest dostępna przy zakupie trzech opakowań, a w przypadku Kiełbasy Śląskiej Dolina Wędlin - przy zakupie dwóch (tu promocja ruszyła już w niedzielę i obowiązuje do 2 maja).
Nieco inna oferta obowiązywała w ramach tej promocji w zeszłą niedzielę.
W tym tygodniu sklepy Biedronka pod hasłem „#czasnagrillwdomu” promują produkty na grilla.

Promocję „Oszczędzaj połowę” wspiera kampania oparta na spocie, którego bohaterowie grillują na balkonach swoich mieszkań. Starszy pan przygotowane jedzenie spuszcza sąsiadom z dołu w koszyku na sznurku.
To kolejna kampania Biedronki pokazująca nowe zachowania ludzi w czasie epidemii koronawirusa. W wielkanocnych reklamach bohaterowie przy świątecznych stołach rozmawiali z mieszkającą gdzie indziej rodziną poprzez wideokomunikatory.
Działania reklamujące Biedronkę obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja Duda Polska, za aktywności w internecie - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
Poprzednia duża promocja w Biedronce ruszyła na początku marca pod hasłem „100 produktów taniej”.
W ub.r. Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, zanotowało wzrost przychodów o 8,9 proc. do 55,57 mld zł oraz 2,24 mld zł zysku netto. Na koniec ub.r. liczba pracowników firmy przekroczyła 68 tys., a liczba sklepów Biedronka - 3 tys.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Oszczędzaj połowę” - grillowanie na balkonie reklamuje promocję w Biedronce (wideo)
Biedrinka namawia do złamania przepisów 😉