Biedronka szuka w przetargu agencji PR
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła z przetargiem na agencję PR, która wspierać będzie zespół komunikacji – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie dla sieci pracuje agencja Burson.

Przetarg będzie się składać z dwóch etapów – pierwszy zakończy się w ciągu dwóch tygodni. W tym okresie sieć przyjmować będzie zgłoszenia od agencji.
W drugim etapie, który planowany jest na lipiec, wybrane agencje otrzymają zadania, które będą musiały zrealizować.
Biedronka planuje zakończyć przetarg w sierpniu, tak by wybrana agencja zaczęła pracę dla sieci od września br.
Do przetargu firma zaprosiła agencję Burson, która wspiera dział komunikacji Biedronki od pięciu lat.
Biedronka to największa sieć dyskontów w Polsce, licząca ponad 3 600 sklepów. To też największa sieć handlowa w ogóle pod względem przychodów.
Dołącz do dyskusji: Biedronka szuka w przetargu agencji PR