SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biedronka szuka w przetargu agencji PR

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła z przetargiem na agencję PR, która wspierać będzie zespół komunikacji – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie dla sieci pracuje agencja Burson.

Sklep Biedronki, fot. materiały prasowe Sklep Biedronki, fot. materiały prasowe

Przetarg będzie się składać z dwóch etapów – pierwszy zakończy się w ciągu dwóch tygodni. W tym okresie sieć przyjmować będzie zgłoszenia od agencji.

W drugim etapie, który planowany jest na lipiec, wybrane agencje otrzymają zadania, które będą musiały zrealizować.

Biedronka planuje zakończyć przetarg w sierpniu, tak by wybrana agencja zaczęła pracę dla sieci od września br.

Do przetargu firma zaprosiła agencję Burson, która wspiera dział komunikacji Biedronki od pięciu lat.

Biedronka to największa sieć dyskontów w Polsce, licząca ponad 3 600 sklepów. To też największa sieć handlowa w ogóle pod względem przychodów. 

Dołącz do dyskusji: Biedronka szuka w przetargu agencji PR

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AA
Ciekawe jak PR zajmie się wytłumaczeniem elaboratów na cenówkach, no i tradycja w tym sklepie czyli palety.
2 0
odpowiedź
User
Bródson
Burson ewidentnie sobie z niczym nie radzi od 5 lat, zwłaszcza z tłumaczeniem czemu jest brudno w biedkach i czemu są takie niby promocje na cenówkach, a mimo to są dalej. Jakie tam są znajomości, zależności?
2 0
odpowiedź