Biedronka stawia na ekologię i wprowadza nową markę goBio
W czwartek w sieci sklepów Biedronka - należących do Jeronimo Martins Polska - pojawi się nowa marka goBio. Jej produkty sprzedawane będą w ofercie pod hasłem „Natura może być z nas dumna”.

Wprowadzenie nowej linii produktów goBIO ma stanowić kolejny etap rozwoju oferty Biedronki w kategorii żywności ekologicznej. Od kilku lat w stałym asortymencie sieci dostępne są już ekologiczne owoce i warzywa. Spośród nich, największą popularnością cieszy się marchew i jabłka.
Wyróżnikiem marki goBio pośród innych produktów ekologicznych dostępnych na rynku ma być to, że w jej ramach klienci dostaną podstawowe produkty spożywcze, od których większość zaczyna codzienne zakupy.
Na początek będzie to ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jogurt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaśminowy i basmati) oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci.
Wszystkie produkty z linii goBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, i są pod tym kątem systematycznie sprawdzane.
Jak podaje JMP, wartość rynku żywności ekologicznej w Polsce wynosi już ok. 900 mln zł (wg Bio Planet) i każdego roku rośnie o ponad 100 proc.
- Biedronka pozostaje sklepem pierwszego wyboru dla ponad 80 proc. Polaków. Dlatego jest dla nas bardzo ważne, aby mogli oni znaleźć w naszych sklepach produkty odpowiadające ich codziennym potrzebom i stanowiące podstawę ich diety, również w wersji bio. Oferta podstawowych produktów będzie stopniowo rozszerzania w najbliższych tygodniach. Naszą ambicją jest zbudowanie rozpoznawalnej marki, która dzięki naszej skali działania jest blisko klientów. To naturalna konsekwencja wcześniejszych działań związanych m.in. z reformulacją produktów marki własnej poprzez obniżenie w nich zawartości cukru, soli, czy tłuszczu oraz zaproponowania mniejszych porcji w ramach linii Kcalculation. W ten sposób realizujemy jeden z filarów naszej odpowiedzialności społecznej, którym jest propagowanie diety dla dobrego zdrowia - mówi Michał Gontarz, dyrektor działu zakupów marki własnej JMP.
Promocję produktów goBio mają zapewnić dedykowane materiały dostępne w sklepach takie jak folder czy ulotka oraz specjalne zawieszki na produktach, a także działania w internecie.



Od pewnego czasu także inne sieci handlowe wprowadzają do oferty produkty ekologiczne. Wśród tego typu marek można wymienić m.in. Auchan Bio, Piotr i Paweł Bio czy Tesco Organic.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Biedronka stawia na ekologię i wprowadza nową markę goBio