Billboardy McDonald’s wykorzystywane jako ule dla pszczół (wideo)
Szwedzki oddział McDonald’s we współpracy z agencją reklamową Nord DBB instaluje na billboardach z jego reklamami miniaturowe ule dla pszczół.

Ule dla pszczół są umieszczane na tylnej stronie billboardów. Zamontowano na nich specjalne drewniane płyty, w których wywiercono otwory umożliwiające owadom przedostawanie się do uli.
Pierwszy taki billboard z pszczelimi hotelami pojawił się niedaleko Sztokholmu, w miejscowości Järftälla. W sumie jest już ich sześć. Mają powstawać kolejne, ponieważ możliwość zamówienia specjalnych tablic mają wszystkie restauracje McDonald’s w Szwecji. Sieć pszczelich hoteli ma być rozwijana wiosną przyszłego roku.
Nad realizacją tego projektu sieć fast food współpracowała z agencją Nord DBB, która odpowiada za architekturę McDonald’s w Szwecji oraz z firmą reklamy zewnętrznej JCDecaux.
McDonald’s zwraca uwagę na to, że bez zapylanych w Szwecji roślin nie byłoby ok. jednej trzeciej jedzenia, a dodatkowo szacuje się, że w tym kraju zagrożone jest ok. 30 proc. populacji pszczół.
Pszczele hotele w Szwecji to nie pierwsza akcja McDonald’s na rzecz pszczół – wiosną br. powstała tam najmniejsza restauracja tej sieci z myślą o tych owadach.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Billboardy McDonald’s wykorzystywane jako ule dla pszczół (wideo)