Dwóch nowych dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts
Tomasz Trzósło oraz Maciej Antczak awansowali na stanowiska odpowiednio marketing analytics director oraz business development director w agencji Bluerank. Obaj pełnią analogiczne role w siostrzanej spółce technologicznej Full Stack Experts.
- Doświadczenie, wizja oraz zaangażowanie Maćka i Tomka są nieocenione dla naszej agencji. Rozbudowa działu analityki internetowej jest jednym z kluczowych kierunków rozwoju agencji, a działania sprzedażowe i marketingowe nie mogą być skuteczne bez właściwego lidera, który spaja to w całość. Jestem przekonany, że ich przywództwo przyniesie nam kolejne sukcesy i umocni pozycję Bluerank na rynku – powiedział Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Maciej Antczak związany jest z Bluerank od 11 lat. Jest odpowiedzialny za realizację celów new business oraz jest kreatorem strategii sprzedaży i marketingu. Przez ponad dekadę odpowiadał osobiście za pozyskiwanie kluczowych klientów agencji, a w ostatnich latach także za budowę zespołu business development. Jego ośmioosobowy zespół realizuje komunikację marketingową oraz sprzedaż w obszarze usług agencyjnych, consultingu i martech’u.
Tomasz Trzósło dołączył do Bluerank niespełna 2 lata temu, tworząc z dwuosobowego działu zespół, który jeszcze w tym roku będzie się składał z ponad 10 osób o zróżnicowanych kompetencjach. Zbudował strategię rozwoju działu Marketing Analytics, aktywnie promuje analitykę internetową poprzez liczne wystąpienia i publikacje.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dwóch nowych dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts