Radosław Grzybowski szefem nowego studia brandingowego Bluerank
Bluerank powołał studio brandingowe o nazwie Blue_Space, łączące kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radek Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w Gong, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny agencji 19 Południk.
Jak podaje agencja, otwarcie studia brandingowego w Bluerank ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.
Blue_Space w Bluerank
Blue_Space, bo taką nazwę nosi studio brandingowe w strukturze Bluerank zbudowane jest z połączenia obszarów strategii marki i komunikacji, designu, social media i media buyingu. Na jego czele stanął Radosław Grzybowski, wcześniej strategy director w agencji Gong, później założyciel i strategy & creative director agencji 19 Południk.
- Branding to obszar, który funkcjonował w Bluerank już wcześniej, ale teraz mocniej na niego stawiamy i chcemy być z nim kojarzeni. Żeby to osiągnąć uzupełniamy zespół o ekspertów z doświadczeniem i kompetencjami oraz konsolidujemy strategię, design czy social media w ramy efektywności i realnego przełożenia na wzrost biznesu klientów. Należy patrzeć na branding jako proces, którego efektem ma być przede wszystkim zwrot z inwestycji klienta, a nie kolejny projekt w portfolio agencji – mówi Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.
W zespole studia znaleźli się Aleksandra Piłkowska, Anita Treścińska, Agata Wardęga, Juliusz Gajewski i Artur Ceran. Zespół zostanie niebawem wzmocniony nowymi osobami, rekrutacje na kolejne stanowiska trwają.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Radosław Grzybowski szefem nowego studia brandingowego Bluerank