„Bo żyjesz tylko dwa razy!” - Maciej Dąbrowski promuje smartfony Neffos od TP-Link
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowych smartfonów Neffos C5 i C5L (produkowanych przez firmę TP-Link), której bohaterem jest youtuber Maciej Dąbrowski, znany też jako Człowiek Warga. Akcja jest realizowana pod hasłem „Bo żyjesz tylko dwa razy!”.

Smartfony Neffos C5 i C5L są wyposażone m.in. w Android, czterordzeniowe procesory zapewniające płynną pracę aplikacji, 8-megapikselowe aparaty oraz obsługę dwóch kart SIM. Mają też specjalny przycisk, który umożliwia szybką zmianę wybranych elementów interfejsu, dostosowując wygląd ekranu do pory dnia lub aktualnego humoru użytkownika.
W kampanii Maciej Dąbrowski - autor kanału youtube’owego Z Dupy, znany tez jako Człowiek Warga - ma odzwierciedlać hasło główne „Bo żyjesz tylko dwa razy!”. - Maciek sam jest superbohaterem polskiego internetu, który często zaskakuje różnorodnością. Nasza kampania ma namówić wszystkich, by - tak jak robi to Maciek - odsłonili swoje drugie oblicze - tłumaczy Mariusz Piaseczny, dyrektor marketingu TP-Link Polska.

W pierwszej kolejności smartfony Neffos C5 i C5L dostępne będą w sklepach Allegro, Komputronik, NeoNet, MediaExpert oraz X-kom.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie (w social media, m.in. materiały wideo na kanale Maciej Dąbrowskiego) oraz na outdoorze (plakaty wielkoformatowe i nośniki w komunikacji miejskiej w największych miastach).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Never Better, działania w mediach społecznościowych realizuje agencja Szeri Szeri. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mastermind, a za działania public relations - agencja Manejo.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Bo żyjesz tylko dwa razy!” - Maciej Dąbrowski promuje smartfony Neffos od TP-Link