Jan Frycz reklamuje lody Bracia Koral
Nowym ambasadorem reklamowym lodów Bracia Koral został aktor Jan Frycz.
W spocie z kampanii Jan Frycz jest pokazywany podczas spaceru po plaży, w samochodzie i na polanie z końmi.
Reklamy przedstawiają różne warianty lodów Bracia Koral, m.in. te wprowadzone właśnie do sprzedaży.
- Kolejny raz długo poszukiwaliśmy artysty, który wcieliłby się w rolę naszego bohatera i szczerze przekazał towarzyszące naszej firmie i marce emocje – wybór był jednogłośny - Jan Frycz, wybitny polski aktor teatralny oraz filmowy, doskonale rozumie naszą filozofię i dlatego jest tak doskonale przekonujący w tej produkcji. Bardzo cieszymy się, że został naszym nowym ambasadorem i wesprze nas nie tylko w tym filmie - pojawi się również przy okazji naszych kampanii w radiu, prasie, kinie, szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz szeregu działań BTL – mówi Piotr Gąsiorowski, szef marketingu Koral.
Spot wyreżyserował Wojciech Wojtczak, a produkcją zajęła się Film Grupa. Całościową koncepcję kampanii ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Za działania w sferze digital odpowiada SMI Agency.
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet. Reklama w telewizji emitowana będzie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich na antenie TVP oraz TV Polsat.
Poprzednio przez trzy lata w kampaniach Braci Koral występował Artur Żmijewski.
Tegoroczną ambasadorką reklamową lodów Grand Koral została prezenterka telewizyjna Marcelina Zawadzka. Wcześniej lody Koral promowali m.in. Maciej Musiał Dorota Rabczewska, Maryla Rodowicz, Joanna Koroniewska i Katarzyna Zielińska.
Jesienią 2019 roku Jan Frycz razem z Kamil Nożyński, z którym zagrali w hitowym serialu HBO „Ślepnąc od świateł”, wystąpili w kampanii reklamowej odzieży Bytom pod hasłem „Na styku krawiectwa i filmu”. Natomiast dwa lata temu wspólnie z Januszem Chabiorem pojawił się w akcji edukacyjnej serwisu OLX przestrzegającej przed oszustwami w internecie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jan Frycz reklamuje lody Bracia Koral