Brand24 zyskał w br. 188 klientów, ma ich 2 384
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec marca br. miała 2 384 aktywnych klientów, o 188 więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 7,9 proc. Natomiast na koniec marca ub.r. Brand24 miał 1 590 aktywnych klientów.
W marcu firma podała, że w grudniu ub.r. jej wskaźnik MRM (miesięcznych powtarzalnych wpływów) wynosił ponad 700 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej było to 480 tys. zł. Średni przychód miesięczny od klienta to w ub.r. 330 zł, wobec 324 zł w 2016 roku i 278 zł w 2015 roku. W przypadku polskich klientów ten wskaźnik wynosił w 2015 roku 273 zł, w 2016 roku - 303 zł, a w 2017 roku - 303 zł, natomiast w przypadku tych zagranicznych - odpowiednio 97, 100 i 101 dolarów.
Natomiast według stanu w lipca ub.r. Brand24 miał 63 proc. klientów w Polsce i 37 proc. za granicą.
Pod koniec stycznia br. firma zadebiutowała na rynku giełdowym NewConnect, po tym jak w listopadzie ub.r. w ofercie prywatnej sprzedała 110 tys. swoich nowych akcji po 31,76 zł za sztukę. Spółka została wyceniona na 60 mln zł.
W ub.r. Brand24 zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży o 49 proc. do 7,48 mln zł oraz straty netto z 403 do 700 tys. zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Brand24 zyskał w br. 188 klientów, ma ich 2 384
Wchodzę w to! Czyste złoto!