Bricoman rusza z nową kampanią "Znamy się" (wideo)
Sieć sklepów z materiałami budowlanymi Bricoman Polska, należąca do międzynarodowej grupy ADEO wystartowała z nową kampanią marketingową pod hasłem „Znamy się”, która przedstawia format sieci, zachęcając obecnych oraz potencjalnych klientów do skorzystania z oferty dostępnych w sieci produktów i usług. Za jej realizację odpowiadają agencje Babaloo i Wavemaker.

Najnowsze spoty telewizyjne pokazują to, co ma wyróżniać Bricomana - profesjonalną ofertę i dedykowane usługi dla fachowców z branży budowlano-remontowej obsługiwanych przez kompetentnych. Kampania będzie podkreślała również kompetencje Bricomana w ułatwianiu zakupów za pomocą różnych kanałów dostępu i w sposób dostosowany do oczekiwań klienta.
Kampania marketingowa 360° obejmuje zarówno media offline, jak i digital.
- Wiemy, że fachowcy znają się na swojej pracy, a my znamy ich potrzeby – na tym przekazie opiera się kampania Bricomana. Bricoman działa w Polsce od 2007 roku i zajmuje stałe miejsce na mapie branży remontowo-budowlanej. W najbliższym czasie planujemy wzmacniać nasze kompetencje i rozwijać sieć Bricoman zarówno w obszarze e-commerce, jak i tradycyjnych kanałach, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich partnerem pierwszego wyboru - mówi Robert Stupak, dyrektor marketingu i e-commerce w Bricoman Polska.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Babaloo, spoty wyreżyserował Maciej Schwabe, muzykę skomponował Paweł Lucewicz, a za produkcję odpowiada FeelMovie. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Bricoman rusza z nową kampanią "Znamy się" (wideo)
i tysiące klientów każdego pamiętają ha, ha