Brodka i Egurrola reklamują Samsung Galaxy S II w prasie i internecie
W kampanii Samsunga Galaxy S II pojawiły się reklamy z Moniką Brodką i Agustinem Egurrolą. Akcję - obejmującą prasę i internet - przygotowały firmy Next Innovation, Starcom i Euro RSCG Sensors.
Reklamy z Moniką Brodką i Agustinem Egurrolą to drugi etap trwającej od początku czerwca kampanii wprowadzającej na polski rynek Galaxy S II (więcej o pierwszym etapie tej akcji). Layouty z Brodką (wykorzystywane tylko w prasie) informują o opcjach internetowo-rozrywkowych w telefonie, a reklamy z Egurrolą - o możliwościach związanych z internetem i aplikacjami.
>>> Samsung Galaxy S II – zobacz szczegółowy opis
Kampania obejmuje prasę (magazyny lifestylowe, tygodniki opinii, wybrane czasopisma motoryzacyjne, jeden TV guide) oraz internet. Akcja potrwa do sierpnia.
>>> Polska premiera Samsunga Galaxy S II z Brodką i Egurrolą – zobacz zdjęcia
Kreację tej odsłony kampanii przygotowała agencja Next Innovation, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Brodka i Egurrola reklamują Samsung Galaxy S II w prasie i internecie