Brodzik i Wilczak promują pakiet Cyfrowego Polsatu z siatkarskim mundialem (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa promująca nową ofertę programu SmartDom z pakietem Rodzinnym HD w Cyfrowym Polsacie, pozwalającym na pełny dostęp do siatkarskiego mundialu. W akcji biorą udział Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

Kampania zachęca klientów do przenoszenia numeru do sieci Plus, by otrzymać rozmowy i SMS-y bez limitu z pakietem danych w cenie 49,90 zł miesięcznie, a także dostęp do pakietu Rodzinnego HD w Cyfrowym Polsacie od 9,90 zł miesięcznie. Pakiet ten pozwoli na obejrzenie wszystkich meczów Mistrzostw Świata w Siatkówce Mężczyzn bez dodatkowych opłat (więcej na ten temat).
Spot telewizyjny z udziałem ambasadorów programu SmartDom Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka emitowany jest w Polsacie, TVP1, TVP2 i TVN oraz kanałach tematycznych tych nadawców.
Działania w internecie obejmują zaś telewizję ipla oraz serwisy Netshare.
Film reklamowy wyprodukowała firma TFP. Media telewizyjne zaplanowały domy PHD Media Direction oraz Media Direction OMD, a media internetowe - Carat Polska.

Newsletter






Karol Nawrocki nie odpuścił Onetowi ws. Grand Hotelu. Jest pozew cywilny i oskarżenie z art. 212 [NASZ NEWS]
Tak chciano ośmieszyć europejskich przywódców. Fałszywe AI w telewizji wPolsce24, Kanale Zero i u publicysty Republiki
Autorka „Chłopek” dostanie więcej. Dogadała się z wydawcą
Zygmunt Solorz górą na Cyprze. Przestrzega władze Cyfrowego Polsatu
Dokument o Frizie i Wersow jesienią w kinach. Reżyserem były dyrektor programowy TVP 



Dołącz do dyskusji: Brodzik i Wilczak promują pakiet Cyfrowego Polsatu z siatkarskim mundialem (wideo)