BTL-owa kampania wprowadza Excedrin MigraStop
Ruszyła BTL-owa kampania reklamująca Excedrin MigraStop, preparat na migrenę wprowadzony właśnie na polski rynek przez Novartis. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Sales Link.
Kampania preparatu Excedrin MigraStop podkreśla, że jako jedyny lek przeciwbólowy bez recepty zwalcza wszystkie objawy migreny. Akcja jest skierowana zarówno do farmaceutów, jak i pacjentów. Obejmuje materiały POS w aptekach, film o migrenie (dostępny także w 3D) oraz multimedialną konferencję sprzedaży.

Odpowiedzialna za kampanię agencja Sales Link zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy inne agencje.
BTL
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: BTL-owa kampania wprowadza Excedrin MigraStop