Budweiser rusza z największą w historii marki globalną kampanią związaną z mundialem Rosja 2018
Koncern AB InBev rozpoczyna globalną kampanię reklamową marki Budweiser. Działania pod hasłem „Light up the World Cup” autorstwa agencji Anomaly są największą aktywnością reklamową w historii marki.

Kampania związana jest z nadchodzącymi mistrzostwami świata w piłce nożnej w Rosji, które zaczynają się za miesiąc, a sponsorem których jest Budweiser (od 32 lat).
Głównym elementem działań pod hasłem "Light up the World Cup" jest 90-sekundowy spot stworzony przez agencję Anomaly, który będzie emitowany w telewizji i internecie w ponad 50 krajach na całym świecie. Powstały też jego skrócone, 15 i 30-sek. wersje.
Film pokazuje serię dronów, które „transportują” butelki z Budweiserem, oficjalnym piwem mundialu. Przemierzają tysiące kilometrów, wiele krajów i wszystkie kontynenty, by dostarczyć je z browaru w St. Louis w stanie Missouri w USA na stadion w Moskwie.
Brian Perkins, wiceprezes Budweisera ds. marketingu poinformował, że będzie to największa w historii marki kampania reklamowa. Jej budżetu jednak nie ujawnił. - Wszyscy z niecierpliwością czekają na mistrzostwa świata. W powietrzu unosi się uczucie wyzwolenia, euforia - powiedział Perkins. Dodał, że rola sponsorów polega na tym, aby takie wydarzenie było jeszcze bardziej zabawne, bardziej świąteczne, bardziej towarzyskie.
.
Miguel Patricio, globalny CMO w AB InBev podkreślił, że te nowe działania reklamowe będą promować marzenia Budweisera o zbliżaniu ludzi, jednocześnie angażując i inspirując 3,2 miliarda kibiców oglądających mistrzostwa świata.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Budweiser rusza z największą w historii marki globalną kampanią związaną z mundialem Rosja 2018