Burda powiększa dział sprzedaży digitalowej
Do zespołu sprzedaży digitalowej wydawnictwa Burda dołączyły trzy osoby. Stanowiska digital sales expert objęły Elżbieta Gmyrek-Ziętek i Ewa Świąder, a digital sales specialist - Zuzanna Mandes-Uszyńska.

Nowo zatrudnione osoby odpowiadają za sprzedaż digitalową tytułów wydawnictwa, będą raportowały do Katarzyny Cieślik, szefowej komórki Burda Digital Lab.
Elżbieta Gmyrek-Ziętek z rynkiem reklamy jest związana od 10 lat. Przez ostatnie 3 lata pracowała jako senior account manager w Wirtualnej Polsce. Poprzednio w Grupie o2 jako key account manager odpowiadała za obsługę domów mediowych i kluczowych klientów bezpośrednich.
Ewa Świąder przez ostatni rok pracowała w biurze reklamy lifestyle Edipresse Polska. Jako specjalista ds. reklamy online odpowiadała głównie za serwisy: Wizaż.pl i Polki.pl. Poprzednio związana z siecią reklamową AdTaily Group/ Agora oraz agencją reklamową Creative Harder.
Zuzanna Mandes-Uszyńska przez prawie 3 lata była związana z Agorą jako projekt manager i specjalista ds. sprzedaży reklamy prasowej, online oraz custom publishing w czasopismach. Poprzednio swoje doświadczenie zdobywała w agencji public relations Partner of Promotion.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Burda powiększa dział sprzedaży digitalowej