Burda Media Polska stawia na digital. Nowe osoby w biurze reklamy
Spółka Burda Media Polska, wydawca 17 portali internetowych, wzmacnia obecność digitalową w obszarze reklamowym. W związku z tym do biura reklamy firmy dołączyli Łukasz Wiśniewski i Krystian Trapszo, a awansowała w nim Monika Ceglińska-Maciak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
- Aktywnie rozbudowujemy naszą obecność digitalową w obszarze reklamowym, dlatego zdecydowaliśmy się na istotne wzmocnienia osobowe w 2023 roku. W naszej ofercie pojawiły się nowe produkty reklamowe i modele rozliczenia w obszarze programmatic, a także performance - mówi Michał Helman, chief commercial officer w Burda Media Polska.
- Dzięki rozbudowie tych kanałów sprzedaży nasi partnerzy reklamowi zyskują dostęp do zaangażowanych użytkowników w kluczowych dla nich segmentach kobiecych: beauty, luxury & lifestyle czy też food lub travel - dodaje Helman.
Łukasz Wiśniewski przeszedł do Burdy z Havas Media
Łukasz Wiśniewski z początkiem stycznia objął stanowisko head of PMP programmatic w zespole Katarzyny Nowakowskiej, która odpowiada za biuro klientów strategicznych i domów mediowych.
Wiśniewski w latach 2021-2022 był head of DBI Poland w Havas Media Group, a wcześniej przez ponad 4 lata pracował w Grupie ZPR Media jako programmatic & performance sales director.
Za sprzedaż oferty programmatic & data Burda Media Polska w modelu open market bez zmian odpowiada zespół Jakuba Wilczaka.
W strukturach sprzedaży zostało powołane nowe stanowisko head of digital ad product & sales strategy, które z początkiem stycznia br. objęła Monika Ceglińska - Maciak. Będzie ona odpowiedzialna za rozwój produktu reklamowego wydawcy oraz planowanie strategicznych kierunków rozwoju w obszarze sprzedaży reklamy digital.
Monika Ceglińska-Maciak ma ponad 20 lat doświadczenia w mediach. Od 2017 roku pracowała w strukturach Burdy, a wcześniej Edipresse Polska. Wcześniej pełniła funkcję m.in. account directora w Mediacom, head of strategy w K2 Media, czy też media managera w Starcom.
Krystian Trapszo pracował w Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem roku oferta reklamowy Burda Media Polska została istotnie rozszerzona o rozwiązania reklamowe rozliczane w modelu efektywnościowym. Do zespołu produktowego dołączył Krystian Trapszo, który jako head of non media operations będzie odpowiadał za rozwój biznesu Burdy w obszarze marketplace i afiliacji.
Trapszo pracował dotąd w Ringier Axel Springer gdzie w ostatnich latach pełnił funkcję head of performance, a także w Wirtualnej Polsce, gdzie w latach 2015 – 2017 był odpowiedzialny za obszar performance.
Burda Media Polska wydaje 17 portali internetowych. W skład portfolio digitalowego wchodzą m.in. takie serwisy jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do ponad 13,7 mln użytkowników, którzy generują ponad 163 mln odsłon stron (źródło MediapanelI, grudzień 2022)
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska stawia na digital. Nowe osoby w biurze reklamy