Burger King, Heineken, Samsung, „House of Cards” - najbardziej kreatywne kampanie z Cannes Lions 2016 (wideo)
Dwa Grand Prix i kilkanaście Złotych Lwów wręczono w kategoriach Promo & Activation i Creative Effectiveness na festiwalu Cannes Lions 2016. Otrzymali je autorzy kampanii takich marek jak Burger King, Heineken, Samsung, Deutsche Telekom, Volskwagen, Toyota, Microsoft i Netflix.
Creative Effectiveness Lions
Grand Prix
Montys Christmas
Marka/marketer: John Lewis
Agencja: Adam&Eve DDB Londyn
Złote Lwy
Smellcome to manhood
Marka/marketer: Old Spice
Agencja: Wieden+Kennedy Portland
Raising Eyebrows and Subscriptions
Marka/marketer: The Economist
Agencja: Proximity Londyn
Promo&Activation Lions
Grand Prix
#Optoutside
Marka/marketer: Rei
Agencja: Venables Bell&Partners San Francisco
Złote Lwy
Brewtroleum
Marka/marketer: Heineken
Agencja: Colenso BBDO
The Baby Stroller Test Ride by Contours
Marka/marketer: Baby Strollers
Agencja: FCB Chicago
The Reversed Trailer
Marka/marketer: Harald A. Moller/ Volkswagen Norwegia
Agencja: Try Oslo
Landcruiser Emergency
Marka/marketer: Toyota
Agencja: Saatchi&Saatchi Australia
Van Gogh BNB „Bedrooms”
Marka/marketer: Art Institute of Chicago
Agencja: Leo Burnett Chicago
Slow Down GPS
Marka/marketer: IF Insurance
Agencja: Forsman &Bodenfors Gothenburg
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burger King, Heineken, Samsung, „House of Cards” - najbardziej kreatywne kampanie z Cannes Lions 2016 (wideo)