Burger King pokazuje, jak szybko klienci jedzą Whoopery
Szwajcarski oddział Burger Kinga przygotował reklamę, która promuje nowy skład Whooperów.
Burger King zmienił niedawno skład swoich słynnych kanapek Whooper, pozbywając się z nich środków konserwujących, sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku.
Z tej okazji szwajcarski oddział sieci przygotował kampanię "Prawdziwa żywność zawsze smakuje lepiej". Pokazano w niej, ile czasu potrzebują głodni klienci Burger Kinga, którzy chcą zjeść Whoopera przygotowanego według nowych zasada. "Eksperyment" wideo pokazał, że konsumenci jedzą kanapkę w mniej niż 10 minut. Wniosek - po co dodawać do produktu sztucznych środków konserwujących, skoro kanapki są zjadane tak szybko?
Kampania obejmuje w Szwajcarii telewizję (spot w wersji 15-sekundowej), digital (wideo 40-sekundowe) oraz reklamy na plakatach na nośnikach zewnętrznych.


Kreację przygotowała agencja Buzzman.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burger King pokazuje, jak szybko klienci jedzą Whoopery