Castorama i Obi chętniej odwiedzane w czasie epidemii koronawirusa
Markety budowlane od chwili ogłoszenia w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego, a następnie epidemii, notują wzrost liczby klientów - pokazują dane agencji badawczej Inquiry.
Z najnowszego badania z kondycji marki – YouGov BrandIndex, prowadzonego w Polsce przez agencję Inquiry, wynika, że Polacy w czasie rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 tłumnie ruszyli nie tylko po żywość i artykuły higienicznie, ale i po materiały budowlane.
W okresie 20 lutego - 19 marca Castorama odnotowała wzrost liczby klientów o 6,2 proc, a Obi o 5,7 proc. Polacy masowo odwiedzali także Jysk czy Leroy Merlin.

- Tłok, ścisk i kolejki nie sprzyjają jednak komfortowym zakupom, co w efekcie dla części sieci spowodowało wzrost opinii negatywnych, również w aspekcie rozważania zakupów w przyszłości. Zwiększenie zakupów w sklepach DIY będzie miało więc krótkotrwały charakter, a długoterminowo może mieć wręcz niepożądane skutki dla wizerunku marek - komentuje Izabella Żernicka, business development manager w Inquiry.
Koronawirus zwiększył popyt na zakupy spożywcze w internecie. Długie terminy dostaw, brakuje wielu produktówBadanie YouGov BrandIndex realizowane jest metodą CAWI w sposób ciągły na reprezentatywnej próbie 700 dorosłych Polaków miesięcznie i obejmuje 16 wskaźników monitorujących kondycję marki

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Castorama i Obi chętniej odwiedzane w czasie epidemii koronawirusa