Firma cateringowa Anny Lewandowskiej w ramach kampanii promocyjnej oferuje bezpłatne badania krwi
Firma cateringowa Anny Lewandowskiej SuperMenu właśnie wystartowała z ogólnopolską kampanię "Zdrowie bez wymówek!" w ramach której, we współpracy z platformą uPacjenta bezpłatnie przebada wszystkich swoich klientów w ich domach.
Według badania przeprowadzonego na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska tylko 29 proc. respondentów bada krew raz w roku (badanie przeprowadzone na grupie 444 ankietowanych).
Badania krwi od SuperMenu by Anna Lewandowska
W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” catering dietetyczny SuperMenu we współpracy z platformą uPacjenta bezpłatnie przebada swoich klientów w ich domach.
W ramach kampanii “Zdrowie bez wymówek!” wszyscy klienci SuperMenu mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu badań krwi (pełna morfologia, glukoza, lipidogram). Do kampanii zaproszono partnera medycznego - platformę uPacjenta.
Celem akcji "Zdrowie bez wymówek" jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat kluczowej roli regularnego badania krwi, wpływu diety na poprawę wyników krwi oraz wyrównanie niedoborów składników.
- Jestem niesamowicie dumna z tej inicjatywy SuperMenu! Dotychczas oferowaliśmy klientom zbilansowane diety, a teraz robimy krok dalej. Chcemy zachęcić ich do zmiany postaw, do dbania o siebie kompleksowo i skuteczniej, a tego nie da się zrobić bez regularnych badań. Zdajemy sobie sprawę, że w codziennym pośpiechu i ogólnym braku czasu, z którym mierzy się większość z nas, to nie jest takie łatwe. Nie pomagają tu ani długie kolejki, ani strach związany z koniecznością odwiedzenia placówki medycznej czy wykonaniem samego badania. W ramach kampanii „Zdrowie bez wymówek!" pobranie krwi będzie przeprowadzane w domach naszych klientów, co zwiększy ich komfort i poczucie bezpieczeństwa - wyjaśnia Anna Lewandowska, założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Firma cateringowa Anny Lewandowskiej w ramach kampanii promocyjnej oferuje bezpłatne badania krwi