Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w walentynkowej kampanii Empiku, bez Nergala i Czubaszek
Wystartowała walentynkowa odsłona kampanii reklamowej sklepów Empik. W spotach występują Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Play Production i Lowe Media.
Hasłem bieżącej kampanii ponownie jest slogan „Empik każdego inspiruje inaczej”, który po raz pierwszy pojawił się w jesiennej akcji reklamującej tę sieć (więcej o tym). Walentynkowa kampania potrwa do 14 lutego. - Wybraliśmy do emisji wersje spotów, które pasowały do konkretnych ofert produktowych - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Marianowicz, rzecznik prasowa Empiku.
W walentynkowej odsłonie akcji zabrakło satyryczki Marii Czubaszek oraz wokalisty Adama „Nergala” Darskiego, którzy promowali Empik z okazji świąt Bożego Narodzenia (więcej na ten temat). Przypomnijmy, że części klientom Empiku nie spodobało się, że twarzami świątecznej kampanii reklamowej sieci zostali Nergal i Czubaszek. Internauci wzywali do bojkotu salonów, a Empik tłumaczył, że wielu protestujących nie obejrzało spotów. - Osoby, które poczuły się urażone doborem bohaterów ostatniej kampanii reklamowej Empiku, przepraszam, zapewniając, że nie było to celowe działanie czy też prowokacja - napisał na Facebooku po zakończeniu bożonarodzeniowej akcji Olaf Szymanowski, prezes Empiku (więcej na ten temat).
Kampania walentynkowa - poza telewizją - będzie realizowana w prasie (m.in. „Newsweek”), internecie (YouTube), a także za pośrednictwem materiałów wspierających bezpośrednio w salonach, m.in. w periodyku Empiku „Tom Kultury”.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, spoty wyprodukował dom produkcyjny Play Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w walentynkowej kampanii Empiku, bez Nergala i Czubaszek
Zwijajcie się bo tyle osób już was omija, że kiosk Ruchu z wami wygra.