Cezary Pazura oraz Paweł Orleański w kampanii promującej energetykę wiatrową
Cezary Pazura i Paweł Orleański wystąpili w kampanii promującej energetykę wiatrową, którą organizuje Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej.
Celem kampanii jest zwiększanie wiedzy i świadomości na temat odnawialnego źródła energii, jakim jest wiatr. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja strategiczno-kreatywna Kava.
Hasło kampanii “Płyniemy z wiatrem” odnosi się do podążania za światowymi trendami w kierunku nowoczesności, rozwoju i korzyści - rozwijaniem się sektorów onshore i offshore wind. Komunikacja koncentruje się na edukowaniu na temat farm wiatrowych, uświadamianiu o korzyściach płynących z morskiej i lądowej energetyki wiatrowej oraz obalaniu mitów, jakie funkcjonują w przestrzeni publicznej na temat tego sektora.
W kampanii Pazura, Zalewski, Orleański
Potrzeby i założenia komunikacyjne kampanii zostały określone na bazie badań przeprowadzonych przez pracownię PBS i Social Changes w latach 2021 i 2022.
Komunikacja w ramach kampanii jest regularnie prowadzona w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTube. Działania cross mediowe obejmują emisję spotu w radiu i telewizji, obecność banerów na billboardach i autobusach oraz wykorzystanie banerów internetowych. To także publikacje w prasie, na portalach internetowych oraz na blogu. Nie zabrakło też współpracy z ambasadorami, Cezarym Pazurą, Pawłem Orleańskim, Krzysztofem Zalewskim i influencerami.
Zostały także zaplanowane działania, bezpośrednio związane z edukacyjnym charakterem kampanii: debata ekspercka, wydarzenia w miejscowościach nadmorskich, wykłady na uczelniach, stworzenie scenariuszy lekcji i produkcja materiałów edukacyjnych.
Kampania będzie trwała do końca pierwszego kwartału 2024 roku. To część kampanii „Płyniemy z wiatrem" zainicjowanej przez Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej i finansowanej przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja strategiczno-kreatywna Kava.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Cezary Pazura oraz Paweł Orleański w kampanii promującej energetykę wiatrową