„Chcieć to móc!” - Otylia Jędrzejczak i Zelmer promują zdrowy styl życia
Marka Zelmer (produkowana przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wraz z Fundacją Otylii Jędrzejczak rozpoczynają ogólnopolski projekt edukacyjny Otylia Swim Tour. Jego głównym zadaniem jest promowanie aktywnego i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.

Otylia Jędrzejczak we wspólnych działaniach z Zelmerem będzie motywować i zachęcać młodych ludzi do sportu i prowadzenia zdrowego stylu życia.
- Zdrowa dieta, aktywność fizyczna czy podejmowanie wyzwań nie tylko dotyczących obowiązków domowych, to ważne punkty odniesienia w nowej strategii marki Zelmer, która pod hasłem „Chcieć to móc” udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba tylko chcieć. Naturalną więc była dla nas decyzja o zaangażowaniu się w projekt Otylia Swim Tour, który zachęca do podejmowania wyzwań i stawiania czoła własnym ograniczeniom - wyjaśnia Małgorzata Godlewska, brand manager marki Zelmer w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
W ramach trwającej kilka miesięcy akcji organizowane będą warsztaty dla uczniów w wieku od 9 do 14 roku życia. W każdym z sześciu spotkań w wybranych miastach (Katowicach, Łodzi, Opolu, Elblągu, Piasecznie i Rudzie Śląskiej) weźmie udział stu młodych zawodników, ich rodzice oraz nauczyciele i trenerzy. Dla dzieci zajęcia praktyczne na pływalni oraz sali gimnastycznej poprowadzą wraz z Otylią Jędrzejczak obecni reprezentanci Polski w pływaniu.
Otylia Swim Tour będzie zachęcać do aktywności sportowej także użytkowników internetu. W tym celu uruchomiono serwis fitmapy.pl - każde miasto-gospodarz wydarzenia będzie współtwórcą wirtualnej mapy miejsc, w których można aktywnie spędzić czas.
Projekt promowany będzie w mediach społecznościowych - na Facebooku (Fundacja Otylii oraz Zelmer) i Instagramie (Otylia Swim Tour i Zelmer) - oraz w komunikacji PR. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz PKOl.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Chcieć to móc!” - Otylia Jędrzejczak i Zelmer promują zdrowy styl życia