Rodzina Atomickich w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Klimatu i Środowiska o energii jądrowej
Ministerstwo Klimatu i Środowiska rusza z ogólnopolską kampanią informacyjno-edukacyjną. „Poznaj Atomickich" będzie pokazywać, czym jest energetyka jądrowa. Akcję przygotowała Five Media, ze wsparciem PR SEC Newgate CEE.
Bohaterami kampanii jest rodzina Atomickich. Dzięki przykładom z życia codziennego pomoże ona zrozumieć, jakie możliwości daje energetyka jądrowa i jak budowa elektrowni jądrowych wpłynie na nasze życie. W kampanii wezmą udział również eksperci i popularyzatorzy nauki.
Rząd tłumaczy o co chodzi z energetyką jądrową
– Celem kampanii jest uświadomienie społeczeństwu, że energetyka jądrowa to bezpieczne, bezemisyjne źródło energii, które zapewni nam bezpieczeństwo energetyczne i stałe dostawy prądu w niskiej cenie. Będziemy mówić o faktach – w kampanii przedstawione zostaną różnorodne zastosowania energii i energetyki jądrowej. Chcemy, aby ten temat pojawił się w polskich domach – mówi Anna Moskwa, minister klimatu i środowiska.
Zgodnie z wynikami badania wykonanego na zlecenie MKiŚ w listopadzie 2021 r., poparcie dla budowy elektrowni jądrowej w naszym kraju wynosi 74,3 proc. Polaków. W tym samym badaniu prawie wszyscy respondenci (94,8 proc.) wskazali na konieczność przeprowadzenia w Polsce akcji edukacyjnej na temat energetyki jądrowej.
W ramach kampanii przewidziana jest również szeroka kampania w Internecie, prasie i radiu. Emisja spotów radiowych i telewizyjnych przewidziana jest na przełom października i listopada.
W kampanii wykorzystane zostaną multimedialne formy komunikacji. W jej ramach powstanie szereg materiałów edukacyjnych, m.in. filmy i audycje popularnonaukowe, infografiki oraz spoty telewizyjne i radiowe. Zostaną one zamieszczone na dedykowanej kampanii stronie internetowej.
Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada Five Media, które powierzyło SEC Newgate CEE realizację działań PR.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rodzina Atomickich w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Klimatu i Środowiska o energii jądrowej