Cheetos z loterią i kampanią "Fashionista 2.0"
Marka chrupek Cheetos wystartowała z loterią i kampanią "Fashionista 2.0". Działania przygotowały VMLY&R Poland, Avanti i Media Direction OMD.

W ramach loterii można uzbierać kolekcję naklejek na ubrania z efektem neon i świecących w ciemności w 50 różnych wzorach. Łącznie 11 milionów naklejek należy szukać w paczkach chrupek Cheetos z promocyjnym białym banerem.
- Naszą nową loterią Fashionista 2.0 chcemy zachęcić do poszukiwania swojego własnego stylu i zabawy modą. Teraz dzięki kolekcji aż 50 wzorów naklejek w dwóch efektach można łatwo odmienić ubrania i ruszyć na poszukiwania własnego stylu - mówi Dorota Surmaczyńska, młodszy kierownik marki Cheetos.
Zabawa trwa do 30 sierpnia. Wspiera ja kampania reklamowa w social mediach (Facebook, Instagram, YouTube), z wykorzystaniem hashtaga #CheetosCrew. 13 maja wystartuje telewizyjna odsłona kampanii oraz aktywacja influencerska na platformach Instagram i Tik Tok.
Za strategię, koncept kreatywny, realizację i współpracę z influencerami w ramach kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland. Obsługą loterii zajmuje się agencja Avanti. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Cheetos z loterią i kampanią "Fashionista 2.0"