PepsiCo promuje chrupki Cheetos w ksztłacie hashtagów
Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” ruszyła ogólnopolska kampania, w której koncern PepsiCo promuje limitowane chrupki Cheetos o kształcie w postaci hashtagu. Ich debiut wspiera kampanią i konkursem.

Cheetos w kształcie hashtagów promowane są kampanią obejmującą m.in. telewizję oraz zasięgowe działania online na kluczowych platformach.
Aktywności marki to również współpraca z influencerami, m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.
- Sięganie po nowe smaki oraz możliwość jedzenia razem z rodziną to najczęstsze powody, dla których konsumenci wybierają chrupki. Z myślą o wspólnym chrupaniu marka Cheetos przygotowała coś specjalnego. To dwa nowe, limitowane warianty smakowe – tost z ketchupem i grillowana kanapka z serem o atrakcyjnym kształcie. To nie wszystko - stworzyliśmy też specjalną aktywację, poprzez którą chcemy zaangażować całe rodziny do wspólnej zabawy z unikalnymi kształtami Cheetos Hashtags – powiedział Maciej Morzywołek, młodszy kierownik marki Cheetos.
Na potrzeby promocji zorganizowano specjalny konkurs „Opisz obraz z Cheetos”. By wziąć w nim udział, nalezy kupić dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachować dowód zakupu. Konkurs podzielony jest na 8 tygodniowych etapów. Zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego w bieżącym etapie. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są do 27 grudnia br. po rejestracji paragonu. Wśród nagród są m.in. telefony Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł.
Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów - Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: PepsiCo promuje chrupki Cheetos w ksztłacie hashtagów