CHR Galaxy reklamuje się „na każdy dzień”
Ruszyła kampania promująca zmieniony wizerunek szczecińskiego centrum handlowo-rekreacyjnego Galaxy. Za przygotowanie i przebieg akcji odpowiada agencja Mediapromotion.
Po ośmiu latach funkcjonowania Galaxy postanowiło odświeżyć wizerunek. Centrum zmodyfikowało swoje logo, otworzyło nową stronę internetową - dostępną pod adresem galaxy-centrum.pl - oraz zmieniło wygląd i wystrój galerii.
Zmiany te wspiera kilkuetapowa kampania wykorzystująca nowe hasło centrum: „Galaxy na każdy dzień”. Działania obejmujące media ATL oraz outdoor potrwają do zimy. Kreacją kampanii i działaniami PR zajęła się agencja Mediapromotion.
Marketing

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: CHR Galaxy reklamuje się „na każdy dzień”