Chris Wood dyrektorem ds. transformacji marketingu VMLY&R w regionie EMEA
Agencja VMLY&R ogłosiła awans Chrisa Wooda na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. transformacji marketingu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). W nowej roli będzie przewodzić transformacji marketingowej w całej bazie klientów z tego regionu.
Chris Wood będzie również koordynował ekspertów zajmujących się technologią, doświadczeniem klienta, brandingiem, doradztwem i handlem — tworząc zespoły, które będą identyfikować i wykorzystywać możliwości, motywując klientów do osiągania postępów w realizacji swoich planów transformacji.
Jak podaje VMLY&R, nominacja Chrisa Wooda oznacza rosnącą potrzebę zapewnienia ludziom wiedzy operacyjnej na temat szerokiego zakresu możliwości marketingowych, kogoś, kto będzie w stanie zaaranżować i wdrożyć odpowiednich ludzi, platformy i procesy marketingowe, aby osiągnąć określone cele.
Równolegle Chris Wood będzie nadal mocno zaangażowany w operacje sieciowe, kontynuując współpracę z biurami VMLY&R EMEA i globalnymi Centrami Doskonałości, aby zapewnić, że sieć konsekwentnie będzie dostarczać klientom to, czego potrzebują od swoich agencji, realizując zarówno cele bezpośrednie, jak i długoterminowe.
Wcześniej Chris Wood piastował różne stanowiska w VMLY&R, w tym m.in. pełnił funkcję dyrektora generalnego VML w Wielkiej Brytanii. Przyjął kluczowe role jako kierownik ds. technologii cyfrowych, klientów i strategii dla globalnych zespołów klientów, w tym Ford, WBA, Sanofi i Bridgestone. Ostatnio nadzorował rozwój sieci w regionie EMEA, płynnie integrując różnorodną ofertę agencji poprzez serię strategicznych fuzji i przejęć.
- Szerokie doświadczenie Chrisa i wiedza na temat platform cyfrowych dają mu możliwość pomagania klientom w budowaniu przyszłościowych operacji marketingowych – powiedział Andrew Dimitriou, dyrektor generalny VMLY&R EMEA. - Ta nowa rola odgrywa zasadniczą rolę w pomaganiu klientom w tworzeniu przewagi konkurencyjnej poprzez marketing.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Chris Wood dyrektorem ds. transformacji marketingu VMLY&R w regionie EMEA