Cityboard Media i Stroer chcą pracować dla kancelarii premiera
Cityboard Media i Stroer Media złożyły oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na dostawę nośników reklamy zewnętrznej do realizowanych przez nią kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni w sferze outdoor na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych realizowanych przez kancelarię premiera.
Wybrana w nim firma będzie pracować dla KPRM do końca br., a budżet zlecenia wynosi 984 tys. zł.
O wyborze zwycięzcy w tym postępowaniu zdecydują: aspekt środowiskowy (waga: 5 proc.) i cena (waga: 95 proc.).
Do przetargu zgłosiły się dwie firmy: Stroer Media i Cityboard Media. Obie złożyły oferty z tą samą ceną 984 tys. zł.
Teraz nośniki dostarcza Cityboard Media
KPRM prowadziła podobny przetarg na początku roku. Wówczas wybrała do współpracy firmę Cityboard Media, z która umowa obowiązuje do połowy grudnia br. Budżet w tym postępowaniu wynosił podobnie jak teraz - 800 tys. zł netto.
Cityboard Media zajmuje się dla KPRM zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją. W kampaniach kancelarii premiera wykorzystywane są obecnie billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku