Copernicus w Ad Meritum
Od listopada Ad Meritum rozpoczyna współpracę z wydawcą atlasów,map i przewodników z serii Copernicus - grupą kapitałową PPWK S.A.
Ad Meritum będzie pełnić rolę przedstawiciela w sprzedażyreklam zarówno wśród klientów bezpośrednich jak i w domachmediowych. Za pozyskiwanie reklam odpowiada Przemysław Jakimowicz -specjalista ds. reklamy, który w Ad Meritum zajmuje się takżepakietem MOTO i magazynem motoryzacyjnym "V12".
Publikacje Copernicus są dystrybuowane na stacjach benzynowych(wyłączność na sprzedaż w sieci PKN Orlen), salonach prasowych,sieciach księgarskich, hipermarketach i dobrych punktach sprzedażywydawnictw turystycznych i prasowych.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Copernicus w Ad Meritum