Cyfrowy Polsat oferuje dostęp do Ligi Mistrzów i Ligi Europy również w PPV. 40 zł za jeden mecz
Osoby zainteresowane meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy mogą wykupić do nich dostęp również w ramach pay-per-view. Jeden mecz kosztuje 40 zł.

We wrześniu 2018 roku wystartowały kolejne sezony Ligi Mistrzów UEFA oraz Ligi Europy UEFA. Wszystkie mecze na żywo od tego sezonu można oglądać w Grupie Polsat, który na ten cel uruchomił dwa nowe kanały Polsat Sport Premium oraz cztery serwisy telewizyjne. Są jednak one dostępne w wybranych pakietach Cyfrowego Polsatu oraz innych operatorów płatnej telewizji, a także w sieci Plus czy serwisie Ipla.
Ligę Mistrzów oraz Ligę Europy oglądać można również w ramach systemu pay-per-view. Dostęp do pojedynczego meczu w tej formie kosztuje 40 zł (dla porównania 7-dniowy dostęp do wszystkich meczów w Ipla kosztuje 40 zł, ale dostępna jest też opcja wykupienia usługi na cały sezon 2018/2019 - wówczas cena wynosi 360 zł).
- To dopełnienie naszej głównej propozycji, chcieliśmy dać abonentom wybór, a że od lat pokazujemy wydarzenia w PPV, to był to dla nas naturalny krok - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu. - Naszą główną propozycją dla fanów Ligi Mistrzów i Ligi Europy pozostaje pakiet Polsat Sport Premium zapewniający dostęp do dwóch regularnych kanałów Polsat Sport Premium i czterech serwisów PPV. Już od 50 zł miesięcznie można cieszyć się ofertą promocyjną, która pozwala korzystać nie tylko z pakietu Polsat Sport Premium ze wszystkimi meczami LM na żywo, ale także z szeregu innych kanałów, w tym z propozycji programowych kanałów premium Cinemax - dodaje.
Pojedyncze spotkania piłkarskich rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA w ramach sublicencji pokazuje Telewizja Polska.
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 4,95 mld zł przychodów ze sprzedaży i 523,6 mln zł zysku netto. Firma miała sprzedanych 16,7 mln jednostkowych usług (2,6 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,72 mln abonentów (po spadku o 1,6 proc. w skali roku).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat oferuje dostęp do Ligi Mistrzów i Ligi Europy również w PPV. 40 zł za jeden mecz