Czerwcowe „Elle” z dwiema okładkami
Czerwcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Hubert Burda Media) ukaże się w środę 8 maja br. z dwiema okładkami. Numer wspiera kampania reklamowa.
Na obu okładkach znajdzie się Magdalena Cielecka, ale jedna wersja pojawi się w sprzedaży kioskowej, a druga trafi tylko do prenumeratorów tytułu.
Do numeru dołączony zostanie specjalny dodatek zakupowy na wakacje.
Wydanie liczyć będzie 212 stron i ukaże się w cenie 7,90 zł.
Magazyn wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, Polsat, kanały Atmedia, TVP Kultura), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, RMF FM, RMF Classic), internecie (Wp.pl, Ofeminin.pl), tytułach Burdy oraz w punktach sprzedaży.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Elle” w styczniu br. wyniosła 59 580 egz. (więcej na ten temat).
Burda Media Polska

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Czerwcowe „Elle” z dwiema okładkami