Dane PBC w płatnej aplikacji na smartfony
Polskie Badania Czytelnictwa udostępniły płatną aplikację na smartfony z danymi o czytelnictwie badanych tytułów prasowych. Jest ona dostępna w wersjach na telefony z systemami iOS i Android.
Aplikacja skierowana jest do wydawców, media plannerów, reklamodawców, kadry zarządzającej, pracowników marketingu, działów handlowych, redakcji czy działów PR.
- Chcemy zachęcić planerów i marketerów do częstszego sięgania po tytuły prasowe w komunikacji rynkowej, ułatwić im dostęp do naszych danych - mówi Adam Wojdyło, szef PBC. - Zdarza się, że na spotkaniu, czy u klienta jesteśmy w potrzebie sprawdzenia chociażby struktury pisma po demografii czy sprawdzenia portfolio tytułów danego wydawcy - taki przykład wykorzystania aplikacji podaje.
W aplikacji znaleźć można zasięgi tytułów oparte na wskaźniku CPW (Czytelnictwo Przeciętnego Wydania). Dane dostępne są dla całego kraju jak i poszczególnych województw. Wyniki można przeglądać względem podstawowych zmiennych społeczno-demograficznych jak płeć, wiek, wykształcenie czy status społeczny. Dane prezentowane w aplikacji dotyczą ostatnich sześciu fal badania (sześciu miesięcy).
Aplikację można kupić w App Store i Google Play. Za dostęp do aktualnych sześciu fal badania zapłacić trzeba 1,79 euro. Co miesiąc będzie oferowany update uzupełniony o dane z nowych fal. Jego koszt będzie podobny do kosztu aplikacji.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dane PBC w płatnej aplikacji na smartfony