Daniel Białoszewski zajmie się pozyskiwaniem nowego biznesu w FCB&theMilkman
Daniel Białoszewski dołączył do agencji reklamowej FCB&theMilkman jako business and communication manager.

Białoszewski będzie rozwijał dział new business.
- Jesteśmy bardzo dumni, że dołącza do nas tak wybitny specjalista z obszaru sprzedaży usług i budowania relacji z klientami. Daniel swoimi umiejętnościami miękkimi i wizją rynku reklamy idealnie wpisuje się w to co chcemy tworzyć jako FCB&theMilkman – mówi Jan Zagrodzki, managing director.
Z branżą reklamową Białoszewski związany jest od 6 lat. Wcześniej na stanowisku new business managera w Good Looking Studio odpowiadał za pozyskanie oraz obsługę projektową klientów takich jak: Samsung, Netflix, Colgate Palmolive, Disney+, Converse, Levis, Uber, ING, Volkswagen. Wspierał też rozwój procesów sprzedażowych wewnątrz organizacji. Ostatnio pracował w Peppermint powered by Quad. Jako new business manager rozwijał sprzedaż usług agencji z naciskiem na TV, Digital, Social Media oraz Influencer Marketing, a także odpowiadał za cross selling między Peppermint, a spółkami w Europie oraz USA.
Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Daniel Białoszewski zajmie się pozyskiwaniem nowego biznesu w FCB&theMilkman