David Beckham w reklamie TikTok na święta
Były piłkarz David Beckham został twarzą świątecznej kampanii reklamowej platformy TikTok. Właśnie ruszają działania z jego udziałem.
Beckham nawiązał współpracę z TikTok w ramach jego współpracy z UNICEF i fundacji 7 Fund.
Kampania pod hasłem „Jump in together” podzielona jest na 3 fazy. Pierwsza rozpoczęła się w poniedziałek od emisji 15-sek. spotu w wybranych stacjach tv i na platformach VOD. Pojawia się w nim Lewis Capaldi. Druga odsłona ruszy 22 grudnia br., ale Tik Tok nie ujawnia jeszcze spotu. W kolejnej, trzeciej fazie, która rozpocznie się 23 grudnia pojawi się David Beckham, który otwiera konto na TikTok. Wtedy też były piłkarz zamieści wideo, w którym podejmuje wyzwanie TikTok z hashtagiem „#TikTokTradition”.
To wyzwanie będzie realizowane wspólnie z UNICEF, którego Beckham jest ambasadorem. Wpływy uzyskane dzięki tej akcji TikTok przekaże właśnie na rzecz tej organizacji.
Kampania obejmuje telewizję, kina i nośniki reklamy zewnętrznej.
Działania reklamowe przygotowała agencja reklamowa Social Lab we współpracy z działem marketingu TikTok. Celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do przyłączenia się do platformy TikTok.
Spoty wyreżyserowane przez Zac Ella wyprodukowało Agile Films. Media do kampanii zaplanował i kupił Heart&Science (Omnicom).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: David Beckham w reklamie TikTok na święta