David Hasselhoff ratuje żółwie w reklamie SodaStream
Marka SodaStream (PepsiCo) rozpoczyna kampanię z okazji tegorocznego Dnia Ziemi. Marka wyemitowała viralowy klip wideo, w którym słynny ratownik David Hasselhoff w nieco przerysowany sposób ratuje potrzebujących - tym razem żółwie morskie.
Zabawna reklama ma za zadanie zwrócić uwagę na poważny problem - zanieczyszczenie mórz i oceanów, a co za tym idzie - zachwianie ekosystemów i śmierć morskich stworzeń. SodaStream łącząc siły razem z SeeTurles.org - organizacją pozarządową, która działa na rzecz ochrony żółwi na całym świecie zobowiązuje się do uratowania jednego małego żółwia morskiego za każdy ekspres do gazowania wody SodaStream sprzedany na całym świecie w kwietniu 2022 roku.
Ambasadorem akcji został David Hasselfoff, znany przede wszystkim z roli ratownika w serialu "Słoneczny patrol". Firma zaznacza, że jego wybór nie był przypadkowy - Hasselhoff ma doświadczenie w ratowaniu potrzebujących na małym ekranie.
- Jestem zaszczycony możliwością współpracy z SodaStream. To projekt, który zwraca uwagę na zanieczyszczenie środowiska wodnego i plaż oraz wynikających z tego zagrożeń dla morskiej fauny. To jest sprawa, w którą głęboko wierzę. Mam nadzieję, że zwrócimy światową uwagę na tę ważną kwestię. Cieszę się, że mogę być częścią tej wspaniałej inicjatywy - skomentował David Hasselhoff. - Każdy z nas musi zrobić to, co do niego należy, aby przyczynić się do zrównoważonego rozwoju świata. Milczenie nie jest rozwiązaniem - dodał.

SodaStream podtrzymuje swoje zobowiązanie z poprzedniego Dnia Ziemi, aby do 2025 roku wyeliminować 78 miliardów plastikowych butelek jednorazowego użytku z pomocą jej użytkowników.
Aby dodatkowo wesprzeć tę szeroko zakrojoną kampanię, 15 kwietnia SodaStream razem z Davidem Hasselhoffem uruchamia doświadczenie AR, dzięki któremu każdy będzie mógł poczuć przyjemność ratowania morskiego żółwia. Marka ma nadzieje, że satysfakcja płynąca z pomagania w wirtualnym świecie zmotywuje do pomocy w tym realnym.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: David Hasselhoff ratuje żółwie w reklamie SodaStream