Dolina Dobra zachęca do świadomego grillowania
Marka Dolina Dobra w kampanii pod hasłem „Grilluj z dobrym składem” odpowiada na rosnącą potrzebę świadomych wyborów oraz zaprasza do wspólnego ucztowania.

W centrum letniej kampanii Doliny Dobra znajduje się szeroka gama produktów grillowych, które łączy dobry, krótki i zrozumiały skład, jak kiełbasa śląska, cienkie kiełbaski, a także karkówka, polędwiczka, schab czy mięso mielone.
Dolina Dobra w “Pytaniu na Śniadanie”
Letnia kampania marki zyskała szeroką medialną oprawę. W każdy czwartek wakacji Dolina Dobra pojawia się w programie „Pytanie na Śniadanie” w cyklu „Grill w ogrodzie”. W kolejnych odcinkach znane postaci – Marek Kaliszuk, Kasia Glinka, Joanna Moro i Odeta Moro – spotykały się przy grillu z kucharką Adrianą Marczewską i gospodarzem Doliny Dobra, wspólnie przygotowując sezonowe dania z wykorzystaniem produktów marki.
Wakacyjna ofensywa Doliny Dobra to także obecność w terenie – marka została partnerem trasy „Aktywni z Radiem Zet”. W wybranych lokalizacjach letniskowych (Darłowo, Mikołajki, Giżycko, Krynica Morska, Karpacz) na uczestników czekają treningi, strefy relaksu z leżakami i degustacje grillowych propozycji z foodtrucka marki.
Naturalnym uzupełnieniem kampanii są działania w mediach społecznościowych. Marka dzieli się przepisami, kulinarnymi inspiracjami z planu zdjęciowego i relacjami z eventów. W letnie gotowanie w duchu „dobrego składu” włączają się także influencerzy, którzy pokazują, jak produkty Doliny Dobra sprawdzają się w ich codziennym, wakacyjnym gotowaniu – od śniadania na balkonie, po grill na działce czy biwaku.
Dołącz do dyskusji: Dolina Dobra zachęca do świadomego grillowania