Dorota Gardias będzie reklamować swoją kolekcję odzieży Outhorn (wideo)
Prezenterka pogody Dorota Gardias (związana z TVN) została ambasadorką marketingową odzieży Outhorn (produkowanej przez firmę OTCF, do której należy też marka odzieżowa 4F). Kampania z udziałem Gardias będzie prowadzona pod hasłem „Define your sport”.

Działania z udziałem Doroty Gardias mają pokazać, że marka Outhorn obejmuje odzież dla amatorów sportowych, traktujących sport nie jako główne zajęcie, ale sposób na aktywne spędzanie wolnego czasu i dawkę pozytywnej energii. Kampania będzie prowadzona pod hasłem „Define your sport” podkreślającym, że nie ma jednej najlepszej dyscypliny sportowej, każdy musi wybrać optymalną dla niego.
Akcja zacznie się we wrześniu, kiedy do sprzedaży trafi kolekcja Outhorn Sport up Line by Dorota Gardias, złożona z różnych ubrań do treningów, w tym odzieży fitness, trekkingowej oraz narciarskiej. Działania będą realizowane w internecie (m.in. w social media), radiu oraz BTL-u (materiały POS).
Umowa z Dorotą Gardias została podpisana na dwa lata. Koncepcję kreatywną aktywności z udziałem prezenterki przygotowała Justyna Górecka-Siupik, dyrektor marketingu Outhorn. Za działania w internecie odpowiada agencja Digital Kingdom, a za kampanię w radiu i BTL-u - dział marketingu Outhorn.
Dorota Gardias w ostatnich latach wystąpiła w kilku kampaniach marketingowych. W ub.r. reklamowała witaminy D-Vitum Forte i szkła okularowe Crizal, a wcześniej m.in. kosmetyki Soraya.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dorota Gardias będzie reklamować swoją kolekcję odzieży Outhorn (wideo)