Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory
Dr. Oetker, producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji przeniósł swój digitalowy budżet mediowy z Media Direction OMD do agencji Business Factory.
W wyniku przetargu (jego szczegółów nie ujawniono) wyłoniona została nowa agencja digitalowa – Business Factory – która od czerwca tego roku odpowiada - dla firmy Dr. Oetker - za działania w obszarze digitalu i mediów społecznościowych.
Tym samym, Dr. Oetker zakończył współpracę z domem mediowym Media Direction OMD w tym zakresie. Ta agencja wciąż jest jednak odpowiedzialna za zakup pozostałych mediów do kampanii marketera.
Marketer wyjaśnia, że zdecydował się na współpracę z Business Factory ze względu na know-how oraz nieszablonowe podejście.
Międzynarodowa agencja Business Factory, do której należy platforma ROI Hunter to oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Business Factory – powstała 9 lat temu w czeskim Brnie – jest dostawcą technologii do optymalizacji kampanii na Facebooku.
W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach, w takich branżach jak: e-commerce, retail, telekomunikacja, turystyka, FMCG czy finanse i posiada 8 biur na świecie w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo, Dubaju, Singapurze, Kairze oraz w Warszawie.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory