"Drama" Igora Kwiatkowskiego w reklamie Plusa na Kartę
Ruszyła kampania reklamowa oferty Plus na Kartę (Polkomtel) z udziałem artysty kabaretowego Igora Kwiatkowskiego. Akcję przygotowały Brain, Vizeum, TFP, Televisor; Ztudioiburza.
Nowa akcja reklamowa wspiera ofertę Plus Na Kartę z promocją 120 GB za 15 zł na 90 dni (po 40 GB na 30 dni przez 3 miesiące).
W zabawnej scence obserwujemy Igora Kwiatkowskiego w podwójnej roli. Skecz przedstawia sprzeczkę pary o wspólne oglądanie ulubionego serialu.
Kampania obejmuje telewizję, online, radio i materiały BTL.
Za obsługę reklamową marki Plusa na Kartę odpowiadają agencje Brain (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
W trzecim kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat, do której należy m.in. Polkomtel, zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. do 8,37 mln, w tych w modelu prepaidowym - o 0,2 proc. do 2,45 mln.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: Internetu ile serce wytrzyma! Aż 120 GB za 15zł!
2. Nazwa reklamy: Plus na Kartę – Serial
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Brain
5. Reżyser: Maciej Kowalczuk
6. Operator obrazu: Michał Dąbal
7. Scenariusz: Igor Kwiatkowski, Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Marcin Karłowski,
8. Muzyka: Bruce Campbell "Estrella - Opening"
9. Realizator dźwięku: Marek "Maro" Nowak
10. Producent: Ryszard Kłosowski, Bartosz Król
11. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
12. Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza
13. Dom mediowy: Vizeum
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Drama" Igora Kwiatkowskiego w reklamie Plusa na Kartę