Dyrektorka marketingu Lisek.App założyła agencję komunikacyjną
Na rynku debiutuje agencja Serca, oferująca kompleksowe wsparcie w obszarach public relations, reklamy, mediów oraz treści cyfrowych. Założyła ją Justyna Sztengreber, ekspertka z 15-letnim doświadczeniem, która jest jednocześnie dyrektorką marketingu Lisek.App. Zespół agencji tworzą też Tomasz Milewski i Laurentyna Niedzieska.

Agencja Serca powstała z myślą o markach, które chcą prowadzić przemyślaną, spójną i wyrazistą komunikację — zarówno w przestrzeni publicznej, jak i w kanałach cyfrowych. Agencja oferuje pełne spektrum działań: od strategii komunikacyjnych, przez media relations, branded content i kampanie reklamowe, po działania niestandardowe i treści, które żyją w internecie, a nie tylko w tabelce mediowej.
Pierwszym klientem agencji jest marka Lech, należąca do Kompanii Piwowarskiej. Zespół SERC odpowiada za jej działania w zakresie PR ongoing i aktywacji specjalnych.
Agencja współpracuje także na stałe z doświadczonymi twórcami i konsultantami: Bartkiem Czarkowskim, Martyną Antecką oraz zespołem redakcyjnym serwisu Donald.pl.
Serca oferuje usługi z zakresu PR (public relations, strategie reputacyjne, komunikacja kryzysowa), reklama (kampanie reklamowe, działania ATL/BTL, kreacja i copywriting), media (media planning, branded content, współprace redakcyjne i partnerskie) i memy (kultura internetu, komunikacja digital native, treści viralowe).
– Agencja Serca to partner dla marek, które chcą prowadzić komunikację z charakterem, opartą na dobrej strategii, aktualnym kontekście kulturowym i języku, który odbiorcy rozumieją i czują. Naszym celem jest tworzenie rozwiązań, które działają — w świadomości, w mediach i w wynikach – mówi Justyna Sztengreber, założycielka agencji.
Tomasz Milewski ostatnie 3 lata spędził w agencji VML jako account director gdzie kierował zespołem odpowiedzialnym za działania dla Lecha, a w latach 2022-2023 pracował dla adidas. Jego kompetencje obejmują strategiczne zarządzanie relacjami z klientami, budowanie struktur projektowych oraz skuteczne łączenie perspektywy biznesowej z kreatywnym procesem tworzenia kampanii.
Laurentyna Niedzieska to project managerka z kilkuletnim doświadczeniem w branży medialnej (newonce) i marketingowej; specjalizuje się w prowadzeniu projektów kreatywnych, łącząc strategiczne myślenie z efektywną realizacją.
Justyna Sztengreber to ekspertka z 15-letnim doświadczeniem, wielokrotnie nagradzana w polskich i międzynarodowych konkursach branżowych, członkini Zarządu Klubu Twórców Reklamy KTR).
Dołącz do dyskusji: Dyrektorka marketingu Lisek.App założyła agencję komunikacyjną