Dżemy Łowicz w nowej formie. Rusza kampania
Marka Łowicz (Maspex) rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce.
Kampania będzie realizowana na największych platformach social mediowych: TikTok, Instagram, Facebook i YouTube. Dodatkowo pojawimy się na stronach www i podejmiemy współpracę z influencerami.
Działania ruszyły 17 czerwca i potrwaj do połowy sierpnia 2024. Kreacje przygotowały DDB i DDOB. Spot wyprodukowała agencja Xantus. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dżemy Łowicz w nowej formie. Rusza kampania