"Chwytaj dżem" hasłem kampanii Łowicz. Nagrano cover piosenki „Sunny” Bobbiego Hebba
"Chwytaj Dżem!" – to nowe hasło platformy komunikacji marki Łowicz. Kampania opiera się na ukazaniu zmiany codziennych potraw, w coś apetycznego dzięki dodaniu dżemu Łowicz.

Na potrzeby kampanii nagrano cover ikonicznej piosenki pt. „Sunny” Bobbiego Hebba, rozsławionej później przez Boney M.
Kampania pokazując portfolio marki Łowicz, udowadnia do jak wielu dań można dodać dżem, podkrywając zupełnie nowe smakowe doznania.
W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne (15- i 30-sekundowe), assety digitalowe, filmy i animacje na social media, materiały OOH i działania niestandardowe.
Łowicz przygotował również materiały dostosowane specjalnie pod młodszą grupę odbiorców, przy równoczesnej współpracy z influencerami.
Za kreację odpowiada agencja DDB, za produkcję Maspex, za planowanie i zakup mediów Starcom. Reżyserem spotów jest Jakub Michalczuk.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Chwytaj dżem" hasłem kampanii Łowicz. Nagrano cover piosenki „Sunny” Bobbiego Hebba