"Mniej kalorii, więcej przyjemności" w kampanii dżemów Łowicz
Łowicz rusza z nową kampanią, prezentując najnowszą linię niskokalorycznych dżemów. Przygotowały ją DDB i Starcom.
fot. materiały prasowe

W spocie bohaterka odmawia sobie pysznego naleśnika z dżemem, myśląc o nadmiarze kalorii. Jednak narastająca ochota na odrobinę przyjemności nie odpuszcza – a rozwiązaniem okazuje się nowy produkt marki Łowicz, dzięki któremu łyżka dżemu (20g) to tylko 6 kcal.
Nowe dżemy Łowicz
Kampania marki jest szeroko zasięgowa i obejmuje m.in. emisję spotu w telewizji, działania digitalowe, współpracę z influencerami, a także komunikację w przestrzeni miejskiej – na siłowniach oraz na tyłach autobusów w największych miastach Polski.
Za kreację odpowiada agencja DDB, za planowanie i zakup mediów Starcom.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: "Mniej kalorii, więcej przyjemności" w kampanii dżemów Łowicz