Dzieci dziękują rodzicom za opiekę w kampanii Ibum Forte (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Forte (produkowanego przez Hasco-Lek) w wersji dla dzieci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency i MEC.

Nowa akcja promująca Ibum Forte w formie zawiesiny dla dzieci ma charakter wizerunkowy. W spocie kilkuletnie dzieci dziękują rodzicom za opiekę i wsparcie, zwłaszcza przy chorobach i innych dolegliwościach. Na końcu reklamy to marka Ibum dziękuje za zaufanie rodzicom, lekarzom i farmaceutom.
Akcja ma na celu zwiększyć świadomość marki wśród grupy docelowej, czyli rodziców małych dzieci, mających powyżej trzech miesięcy życia.
Poprzednia duża kampania Ibum Forte była oparta na spocie, w którym dzieci występowały w króliczych strojach, a promowany preparat symbolizowała malina-przytulanka.
Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i stacjach tematycznych z oferty TVN i Polsatu). Potrwa minimum do końca października.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dzieci dziękują rodzicom za opiekę w kampanii Ibum Forte (wideo)