"Dziewczyny z Dubaju" polskim otwarciem roku. 278 tys. widzów w premierowy weekend
Film "Dziewczyny z Dubaju" w reżyserii Marii Sadowskiej zalicza najlepsze polskie otwarcie 2021 roku - produkcję obejrzało w kinach w weekend otwarcia ponad 278 tysięcy widzów.
Film Marii Sadowskiej „Dziewczyny z Dubaju" okazał się sukcesem frekwencyjnym. Najnowszy film produkcji Doroty Rabczewskiej "Dody" i Emila Stępnia wybił się na szczyt box office, notując aż 278 893 widzów po pierwszym weekendzie na ekranach kin.
"Dziewczyny z Dubaju" z rekordem roku
To najlepsze otwarcie polskiego filmu i drugie otwarcie w 2021 roku ustępujące wyłącznie najnowszej odsłonie przygód Jamesa Bonda „Nie czas umierać" (440 tysiący widzów w pierwszy weekend). „Dziewczyny z Dubaju®" zebrały w kinach w pierwszy weekend na ekranach kin większą widownię niż „Diuna" (233 tys.) i marvelowski „Eternals" (133 tys.) czy horrorystyczny hit „Obecność 3" (144 tys.).
Film wyprzedził dotychczasowego lidera – „Pitbulla" Patryka Vegi (227 tys.) i „Wesele" Wojtka Smarzowskiego (139 tys.) i notując najlepsze otwarcie roku w polskim kinie.
Na ekranie "Dziewczyn z Dubaju" zobaczymy m.in.: Paulinę Gałązkę, Katarzynę Figurę, Jana Englerta, Beatę Ścibak-Englert, Katarzynę Sawczuk, Olgę Kalicką, Annę Karczmarczyk i Józefa Pawłowskiego. W obsadzie pojawiły się także zagraniczne gwiazdy: Giulio Berruti, Iacopo Ricciotti, Andrea Preti oraz Luca Molinari.
W opisie filmu czytamy: "Emi to młoda ambitna dziewczyna, która od lat marzy o wielkim świecie. Gdy tylko nadarza się okazja, bez wahania wskakuje w jego tryby, stając się ekskluzywną damą do towarzystwa. Wkrótce to ona na zaproszenie arabskich szejków zaczyna werbować polskie miss, celebrytki, gwiazdy ekranu i modelki. Jednak ten niedostępny, opływający w luksusy świat już niedługo pokaże swoją mroczną stronę... "
Scenariusz napisali Dimitrij Potochnik, Lucas Coleman, Piotr Stanisław, Markus Moretti, Max Turell.
Film inspirowany jest wydarzeniami opisanymi w książce Piotra Krysiaka „Dziewczyny z Dubaju".

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: "Dziewczyny z Dubaju" polskim otwarciem roku. 278 tys. widzów w premierowy weekend