Ed Sheeran tworzy sosy z Kraft Heinz
Popularny muzyk Ed Sheeran we współpracy z producentem m.in. słynnego ketchupu Heinz, przygotował autorską markę sosów.
Do przedsprzedaży trafił właśnie linia sosów Tingly Ted's produkcji firmy Kraft Heinz. Propozycja powinna zadowolić podniebienia zwłaszcza fanów ostrych smaków - sos zawiera bowiem papryczki jalapeno i papryczki chilli. Muzyk testował dwa dostępne warianty sosów w czasie swojej trasy koncertowej. Tingly Ted's ma trafić do sprzedaży na całym świecie jeszcze w tym roku.
Nawa sosu wzięła się od ksywki Eda Sheerana z dzieciństwa.
- Rzadko zdarza się znaleźć kogoś, kto jest takim pasjonatem sosów jak my - a nie jest tajemnicą, że Ed jest już jednym z największych fanów Heinz Tomato Ketchup, jakich można znaleźć - więc kiedy usłyszeliśmy, że chce zrobić swój własny ostry sos, oczywiście chcieliśmy tego samego. Zaprosiliśmy Eda do współpracy i szybko opracowaliśmy recepturę, która pozwoliła nam zrealizować jego wizję - mówi Rafael Oliveira, EVP & president, international markets w Kraft Heinz.
- Uwielbiam sosy, to żaden sekret. Ale im jestem starszy, tym bardziej kocham i potrzebuję przyprawy do każdego posiłku. Dużo też podróżuję, dlatego zapakowanie do walizki butelki, która może urozmaicić niejeden posiłek, wydawało się dobrym pomysłem. Wiedziałem, że nie może to być wodnisty ostry sos, ponieważ zwykle są one spychane na tę samą półkę z innymi losowymi ostrymi sosami. Chciałem zrobić sos, który zająłby to samo honorowe miejsce, co keczup - mówi Ed Sheeran.
To nie pierwsza współpraca brytyjskiego wokalisty z producentem Heinz. W 2019 roku artysta wystąpił w reklamie ketchupu taj marki, w ramach kolaboracji powstał też "Edchup". Na jego opakowaniu pojawiła się emotka dedykowana Sheeranowi, którą marka stworzyła w podziękowaniu za sympatię wokalisty.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Ed Sheeran tworzy sosy z Kraft Heinz