Heinz spełnia marzenie Eda Sheerana, wprowadzi Edchup, także w Polsce
Ed Sheeran oficjalnie rozpoczyna współpracę z firmą Heinz. Po tym, jak muzyk kilka miesięcy temu zaproponował firmie, że chętnie weźmie udział w reklamie jej ketczupu, ta postanowiła wprowadzić specjalną linię produktu Edchup i będzie go reklamować spotem autorstwa muzyka. Produkt ma być dostępny również w Polsce - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Ed Sheeran jest wielkim fanem ketchupu Heinz, czego nie ukrywa, a wręcz się tym chwali. Muzyk ma nawet wytatuowane logo marki na ramieniu. A na początku kwietnia swoim postem w social mediach zaproponował marce współpracę oraz napisanie, wyreżyserowanie oraz wystąpienie w reklamie telewizyjnej.

Jak podawał kilka tygodni temu The Sun, reklamę ketchupu wymyślił Ed Sheeran. W spocie zobaczymy go, jak podczas kolacji w luksusowym hotelu w Londynie wyjmuje z torby przyniesiony ze sobą ketchup Heinza. Ma to być odniesieniem do sytuacji, z którymi spotyka się muzyk podczas pobytu w eleganckich restauracjach – przyznaje, że wstydzi się, gdy musi prosić w nich o ketchup.
Informator The Sun zdradził, że tą reklamą Ed Sheeran chce wyśmiać to, że obsługujący go ludzie w eleganckich lokalach niejednokrotnie szydzą lub „kręcą nosem”, gdy prosi o podanie ketchupu. Film kręcono w ostatnim czasie w Londynie, a kampania, w której zostanie wykorzystany ma ruszyć latem. Nieoficjalnie mówi się, że za udział w tej reklamie muzyk otrzyma 300 tys. funtów.

Heinz poszedł o krok dalej i postanowił wprowadzić do sprzedaży limitowaną wersję swojego ketchupu – Edchup. Na jego opakowaniu pojawi się specjalna emotka dedykowana Edowi, którą Heinz stworzył w podziękowaniu za jego dozgonną miłość i zaangażowanie: pomidor o imieniu „tomoji” (tomato + emoji), który swoim wyglądem wyraźnie nawiązuje do Sheerana.
Informacje te zdradził na Instagramie Sheeran.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że produkt trafi też na półki sklepowe w Polsce. Firma nie podaje jednak dokładnego terminu jej wprowadzenia, podobnie jak nie ujawnia szczegółów zaplanowanej kampanii reklamowej z udziałem muzyka. Aktywności ruszą prawdopodobnie w ciągu najbliższych tygodni.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Heinz spełnia marzenie Eda Sheerana, wprowadzi Edchup, także w Polsce